Inteligentne narzędzie do uproszczonego pisania.
Komunikacja pisemna jest niezbędnym procesem w różnych dziedzinach specjalizacji, a integracja Pragma do Twojego workflowu sprawi, że interakcja z rówieśnikami będzie bezproblemowa i wydajna. Ta darmowa i oparta na subskrypcji rozszerzenie Chrome działa na systemie opartym na sztucznej inteligencji, który automatyzuje pisanie i przekształca proste teksty w rozbudowane i profesjonalne wyjście.
Pragma upraszcza tworzenie fragmentów, które mogą być przydatne w sprzedaży, obsłudze klienta i praktykach opartych na badaniach. Z intuicyjnym interfejsem, ten edytor pisania jest zaprojektowany do szybkiego pisania lub przepisywania profesjonalnych wiadomości. Ponadto, pozwala na budowanie biblioteki często używanych odpowiedzi dla szybkiej reakcji.
Aplikacja skupiona na produktywności
Umiejętności komunikacyjne nie są naturalne dla każdego, dlatego pisanie wielu stron raportów i prezentacji może być wyzwaniem. Pragma może złagodzić ten ciężar, generując świeże lub przepisane treści w ramach wymagań zadania. Może udzielić odpowiedzi w ciągu kilku sekund, co pomaga wzmocnić produktywność, ponieważ komunikacja jest uproszczona, a mniej czasu jest poświęcane na redagowanie i przekazywanie wiadomości.
Oprócz tego pozwala na stworzenie centrum wiedzy z często używanymi odpowiedziami i fragmentami, które mogą być używane jako szablony do przyszłych korespondencji. Ułatwia również pracę zespołową, ponieważ można wygodnie udostępniać szablony generowane przez AI z zespołem. Podobnie jak ChatGPT, oba programy działają na systemach zasilanych AI, ale ten drugi wykorzystuje bardziej interaktywne podejście dzięki swojemu formatowi dialogowemu.
Jednak jednym z wyraźnych ograniczeń tego narzędzia jest to, że czasami generuje niedokładne odpowiedzi, które nie spełniają wymaganych standardów określonych tematów i kontekstów. Pojawiają się również przypadki drobnych błędów gramatycznych i interpunkcyjnych. Ponadto, obecnie obsługuje tylko kilka platform. Obecnie działa tylko z Gmail, Slack, Microsoft Outlook, Salesforce, LinkedIn i Hubspot.
Wciąż istnieją możliwości poprawy
Pragma to rewolucyjne narzędzie, które potencjalnie może wypełnić luki w przepływie pracy. Może zaoszczędzić cenny czas, pracę i kapitał, które w przeciwnym razie zostałyby wykorzystane na działania, które przynoszą wyższą produktywność. Chociaż struktura oprogramowania jest genialna, wciąż istnieje wiele miejsca na poprawę sposobu jego działania. W chwili obecnej narzędzie nie działa tak niezawodnie, jak reklamuje to jego twórca.